Bebeğim 2,5 aylık saat 8den gece 12 kadar çok ağlıyor

Yenidoğan (0-6 Ay)Uyku
59d0c934 profile picture

59d0c934 |

Bebeğim 2,5 aylık ve akşam saatlerinde hep bir huzursuzluğu oluyor ve uykuya dalamıyor ağlama krizleri yaşıyoruz gazı olmasa dahi uyutamıyoruz da tek bunu yaşayan ben miyim aynı ayda anneler var mı

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

fg3325368 profile picture

beyaz gürültü aç anakucagina koy salla 10 15 dkya uyuyorlar zaman geçtikçe duzeliyolar

Yanıtlar

59d0c934 profile picture

59d0c934

Bunların hepsi arka tarafta açık oluyor zaten

59d0c934 profile picture

59d0c934

Bunların hepsi arka tarafta açık oluyor zaten

- 59d0c934

Bunların hepsi arka tarafta açık oluyor ana kucağına da koyuyorum sallıyorum ama nafile

fg3325368 profile picture

çocuk doktoruna götür istersen belki biyeri agriyordur

69bd4182 profile picture

69bd4182

Dediğiniz saatlerde olmasa da benzer dönemlerde akşam üzeri 6-9 arası yaşadık aynısını. Yüksek ses gürültü ve bazen fön makinesi bazense şşş sesi ile pilates topunda sakinleşene kadar omzumda sallayıp sonra kabul ettiğinde (5-6 deneme sonrası uğraşla) memeyi emerek sallama yöntemiyle idare ettim. Tamamen geçirmedi huzursuzluğunu ama 3 ay olunca kendiliğinden o halleri azaldı. Şimdi 3buçuk aylık ara ara geliyor hala ama o kadar şiddetli ağlamıyor artık. Hala pilates topu ve memeyle uyuyor tüm uykularını ne yazık ki

Yanıtlar

69bd4182 profile picture

69bd4182

Mahallenin en mutlu bebeği kitabını okumanızı tavsiye ederim ayrıca, ben biraz geç kaldım ama o dönemde kullanabileceğim yöntemleri derli toplu öğrebilirmişim.