59d0c934 |
Bebeğim 2,5 aylık ve akşam saatlerinde hep bir huzursuzluğu oluyor ve uykuya dalamıyor ağlama krizleri yaşıyoruz gazı olmasa dahi uyutamıyoruz da tek bunu yaşayan ben miyim aynı ayda anneler var mı
59d0c934 |
Bebeğim 2,5 aylık ve akşam saatlerinde hep bir huzursuzluğu oluyor ve uykuya dalamıyor ağlama krizleri yaşıyoruz gazı olmasa dahi uyutamıyoruz da tek bunu yaşayan ben miyim aynı ayda anneler var mı
beyaz gürültü aç anakucagina koy salla 10 15 dkya uyuyorlar zaman geçtikçe duzeliyolar
Yanıtlar
59d0c934
Bunların hepsi arka tarafta açık oluyor zaten
59d0c934
“Bunların hepsi arka tarafta açık oluyor zaten”
- 59d0c934
Bunların hepsi arka tarafta açık oluyor ana kucağına da koyuyorum sallıyorum ama nafile
çocuk doktoruna götür istersen belki biyeri agriyordur
69bd4182
Dediğiniz saatlerde olmasa da benzer dönemlerde akşam üzeri 6-9 arası yaşadık aynısını. Yüksek ses gürültü ve bazen fön makinesi bazense şşş sesi ile pilates topunda sakinleşene kadar omzumda sallayıp sonra kabul ettiğinde (5-6 deneme sonrası uğraşla) memeyi emerek sallama yöntemiyle idare ettim. Tamamen geçirmedi huzursuzluğunu ama 3 ay olunca kendiliğinden o halleri azaldı. Şimdi 3buçuk aylık ara ara geliyor hala ama o kadar şiddetli ağlamıyor artık. Hala pilates topu ve memeyle uyuyor tüm uykularını ne yazık ki
Yanıtlar
69bd4182
Mahallenin en mutlu bebeği kitabını okumanızı tavsiye ederim ayrıca, ben biraz geç kaldım ama o dönemde kullanabileceğim yöntemleri derli toplu öğrebilirmişim.