Ataklar

Yenidoğan (0-6 Ay)
0cae2d53 profile picture

0cae2d53 |

Ya bu ataklar bi benim bebede mi böyle ağır geçiyor? Kendi meme emme sesine bile ağladı çocuk 😞 sosyal medyada herkesin cocugu pek huzurlu maşallah insan imreniyor

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

cakiltasimerveyimben profile picture

yok yok hiç merak etme benim bebeğim de ataklardan geçerken benim içimden geçiyor. uykusu geldiği için ağlıyor, uyurken ağlıyor, neden uyudum da uyandım diye ağlıyor, beni görmeyince ağlıyor, görünce ilgi isteyip ağlıyor. sosyal medya anneleri beni krize sokuyor, hepsi hep bakımlı ve çocukları da hep mutlu huzurlu uykularında

db7fafc9 profile picture

db7fafc9

ahh ah keşke evin içindeki halimi görseniz 😂 dışarıdan duyan ne oluyor bu bebeğe diyordur ama atak zamanı ne yapsam çaresiz. emin herkesin biraz birbirine benziyordur.

nedd0705 profile picture

bazı bebeklerin mizacı sakindir bazı bebekler ise daha da ihtiyaçlıdır. bazı sakin bebeği olanlar herkesin bebeğini kendi bebeği gibi sanıp ben başardım siz de başarabilirsiniz havasına bürünebiliyorlar. onlara takılma nasıl ki yetişkinlerin hiçbiri birbirine benzemiyor herkes aynı tattan aynı renkten zevk almıyorsa bebekler de öyle hiçbiri aynı değil hepsi şahsına özel.. atakları zor geçiriyorsa sizin yapabileceğiniz şeyler günü sade sessiz fazla uyaran olmadan geçirmek.. sese çok duyarlı demekki.. benim de bebeğim öyle özellikle öğlen 3ten sonra evi sessizleştiriyoruz biz de sessizleşiyoruz sürekli mırıldanıp kısık sesle ninni söylüyorum sesim hem sakinleştirsin hem de en ufak çıtırtıya da sıçramasın diye.. aktiviteler sessiz geçiyor sadece gösterip dokunduruyoruz kucakta geçiyor çoğu zaman. her atağı yeni bir beceri bedeli gibi düşün ☺️