Aşı sonrası

372731f8 profile picture

372731f8 |

Dün 2.ay aşılarını olduk, ateş çıkmadan o günü atlattık ama bugün oğlum kolik gibi ağlıyor, durduramıyoruz. Sonunda hastaneye diye cıktık arabada uyudu, uyutalım diye yola devam ettik. Aşıların böyle etkileri olur mu?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

asli1453yuksel profile picture

Bazen aşılardan korkmuyor değilim gerçekten... Bugün kızım 18 aylık aşısını oldu, çocuğa birsey oldu, canı çıkarcasına ağladı, elim kolum bağlandı resmen..

Aşı sonrası için cevap | Momy