372731f8 |
Dün 2.ay aşılarını olduk, ateş çıkmadan o günü atlattık ama bugün oğlum kolik gibi ağlıyor, durduramıyoruz. Sonunda hastaneye diye cıktık arabada uyudu, uyutalım diye yola devam ettik. Aşıların böyle etkileri olur mu?
372731f8 |
Dün 2.ay aşılarını olduk, ateş çıkmadan o günü atlattık ama bugün oğlum kolik gibi ağlıyor, durduramıyoruz. Sonunda hastaneye diye cıktık arabada uyudu, uyutalım diye yola devam ettik. Aşıların böyle etkileri olur mu?
Bazen aşılardan korkmuyor değilim gerçekten... Bugün kızım 18 aylık aşısını oldu, çocuğa birsey oldu, canı çıkarcasına ağladı, elim kolum bağlandı resmen..