372731f8 |
Dün 2.ay aşılarını olduk, ateş çıkmadan o günü atlattık ama bugün oğlum kolik gibi ağlıyor, durduramıyoruz. Sonunda hastaneye diye cıktık arabada uyudu, uyutalım diye yola devam ettik. Aşıların böyle etkileri olur mu?
372731f8 |
Dün 2.ay aşılarını olduk, ateş çıkmadan o günü atlattık ama bugün oğlum kolik gibi ağlıyor, durduramıyoruz. Sonunda hastaneye diye cıktık arabada uyudu, uyutalım diye yola devam ettik. Aşıların böyle etkileri olur mu?
biz de geçenlerde 2. ay aşısı olduk ilk gun hersey cok iyiydi ikinci ve üçüncü günler kabus gibiydi ama geçici olduğunu unutma agri kesici ilacını ver
Yanıtlar
372731f8
Gerçekten çok kötüydü. Calpol mu?
Bazen aşılardan korkmuyor değilim gerçekten... Bugün kızım 18 aylık aşısını oldu, çocuğa birsey oldu, canı çıkarcasına ağladı, elim kolum bağlandı resmen..
Yanıtlar
372731f8
Gerçekten ben de öyle korktum ki..zaten bir hafta öncesinden strese girmiştim nasıl olacak ne etki yaratacak diye..bizimkinin ağlamaktan sesi bile kısıldı 🥺 çok zor cidden çaresizlik hissi