Aşı sonrası

Aşılama
372731f8 profile picture

372731f8 |

Dün 2.ay aşılarını olduk, ateş çıkmadan o günü atlattık ama bugün oğlum kolik gibi ağlıyor, durduramıyoruz. Sonunda hastaneye diye cıktık arabada uyudu, uyutalım diye yola devam ettik. Aşıların böyle etkileri olur mu?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

kyyk22663 profile picture

biz de geçenlerde 2. ay aşısı olduk ilk gun hersey cok iyiydi ikinci ve üçüncü günler kabus gibiydi ama geçici olduğunu unutma agri kesici ilacını ver

Yanıtlar

372731f8 profile picture

372731f8

Gerçekten çok kötüydü. Calpol mu?

asli1453yuksel profile picture

Bazen aşılardan korkmuyor değilim gerçekten... Bugün kızım 18 aylık aşısını oldu, çocuğa birsey oldu, canı çıkarcasına ağladı, elim kolum bağlandı resmen..

Yanıtlar

372731f8 profile picture

372731f8

Gerçekten ben de öyle korktum ki..zaten bir hafta öncesinden strese girmiştim nasıl olacak ne etki yaratacak diye..bizimkinin ağlamaktan sesi bile kısıldı 🥺 çok zor cidden çaresizlik hissi