Aşı ateş

Aşılama
951f6206 profile picture

951f6206 |

bugun aşı olduk ama ateşi yok yinede ateş düşürücü vermelimiyim

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Sibelyılmaz profile picture

Ateşi yoksa boşuna ilaç vermeyin bence bebeğinize

EzgiBerfin profile picture

Ben veriyordum.cunku illaki huysuzlugu oluyordu.muhtemelen agri yapiyor.rahat uyuyordu verdigim zaman.asidan 2 saat gectikten sonra veriyordum.

cns91a profile picture

Rota ve menenjit asilari agir geciyor calpol vermek rahatlatiyor siger karma ve zature asilarindada ates olmasa bile agri ve huzursuzluk yapiyor cocuga vermekte 4 saat arayla 2 kere vermekte fayda var bence saglik ocagi atesi olursa verin diyo ates olduktan sonra gecirmeye calismak vs cok daha zor olur bence Allah korusun

Yanıtlar

8b7adfd9 profile picture

8b7adfd9

Merhaba, menenjit ve rota, karma aşılardan daha mı kötü etki yarattı çocuğunuzda? Doktor 2.ay aşıları çok daha ağır dedi çocuk ateş olmadı ama çok kötü huzursuzlandı, bilmediğimden ilaç da vermemiştim.menenjit ve rotayı yaptırıcam çok korkuyorum.