951f6206 |
bugun aşı olduk ama ateşi yok yinede ateş düşürücü vermelimiyim
951f6206 |
bugun aşı olduk ama ateşi yok yinede ateş düşürücü vermelimiyim
Ateşi yoksa boşuna ilaç vermeyin bence bebeğinize
Ben veriyordum.cunku illaki huysuzlugu oluyordu.muhtemelen agri yapiyor.rahat uyuyordu verdigim zaman.asidan 2 saat gectikten sonra veriyordum.
Rota ve menenjit asilari agir geciyor calpol vermek rahatlatiyor siger karma ve zature asilarindada ates olmasa bile agri ve huzursuzluk yapiyor cocuga vermekte 4 saat arayla 2 kere vermekte fayda var bence saglik ocagi atesi olursa verin diyo ates olduktan sonra gecirmeye calismak vs cok daha zor olur bence Allah korusun
Yanıtlar
8b7adfd9
Merhaba, menenjit ve rota, karma aşılardan daha mı kötü etki yarattı çocuğunuzda? Doktor 2.ay aşıları çok daha ağır dedi çocuk ateş olmadı ama çok kötü huzursuzlandı, bilmediğimden ilaç da vermemiştim.menenjit ve rotayı yaptırıcam çok korkuyorum.