Annesi bizde kalıyor

Genel Sohbet
797d5e9f profile picture

797d5e9f |

Kızlar, evi dibimizdeyken kendi evine gitmeyip de bizde kalıyor. Kocam çok alıngan nasıl söylicem bilmyiyorım nolur yardımcı olun

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

cns91a profile picture

Lohusalik doneminde 20 gun annem sonra 20 kayinvalidem kaldi sizin durumunuz nedir gebe misiniz lohusa misiniz risk durumunuz mu var

Yanıtlar

797d5e9f profile picture

797d5e9f

Gebeyim 13hafta, aileye daha yeni soyledik. Hemen geldi kaldı ben anlamadım. Nasıl söylicem bilmiyorum ama biraz daha rahat etmek lazım evi 3 sokak ötede yani

6799370b profile picture

6799370b

Eşine güzel bir üslüpla söyle rahat edemediğini ihtiyacın olduğunda tabikide gelip destek olmasını söyle kendin de dile getirebilirsin anne sağolasın istersen git sen ben ihtiyacım olduğunda çağırırım seni düzenin bozulmasın benim için de hem yakınsın anne çağırdığımda gelebilirsin daha rahat ederiz de

Yanıtlar

797d5e9f profile picture

797d5e9f

Teşekkürler

160073ba profile picture

160073ba

İlişki durumunuzu bilmiyorum ama ben gebelik sürecimde riskli durumumdan dolayı birinin desteğine ihtiyaç duyarak geçirdim ve geçiriyorum hala. Eşimin ailesi bu süreçte en büyük destekçim olsada insan evinde rahat etmek , düzenini korumak istiyor. Ben bir süre sonra eşime ailesinin bana çok destek olduğunu ama sürekli evde birileri olduğunda huzurumu koruyamadığımı ve özel alan istediğimi belirtmiştim çünkü doğum sonrası zaten bir tempom olacak öncesinde biraz alan istediğimi söylediğimde şartları ona göre değiştirdik o da bu durumu anladı ve ona göre kendi ailesinde yönlendirmeler yaptı. Bence şikayetçi olmadan , tam tersine iyiliklerini göstererek istediğinizi dile getirmeniz eşinizde de kırgınlık yaratmaz , umarım anlayış gösterir 🙏🏻

Yanıtlar

797d5e9f profile picture

797d5e9f

Teşekkürler