797d5e9f |
Kızlar, evi dibimizdeyken kendi evine gitmeyip de bizde kalıyor. Kocam çok alıngan nasıl söylicem bilmyiyorım nolur yardımcı olun
797d5e9f |
Kızlar, evi dibimizdeyken kendi evine gitmeyip de bizde kalıyor. Kocam çok alıngan nasıl söylicem bilmyiyorım nolur yardımcı olun
Lohusalik doneminde 20 gun annem sonra 20 kayinvalidem kaldi sizin durumunuz nedir gebe misiniz lohusa misiniz risk durumunuz mu var
Yanıtlar
797d5e9f
Gebeyim 13hafta, aileye daha yeni soyledik. Hemen geldi kaldı ben anlamadım. Nasıl söylicem bilmiyorum ama biraz daha rahat etmek lazım evi 3 sokak ötede yani
6799370b
Eşine güzel bir üslüpla söyle rahat edemediğini ihtiyacın olduğunda tabikide gelip destek olmasını söyle kendin de dile getirebilirsin anne sağolasın istersen git sen ben ihtiyacım olduğunda çağırırım seni düzenin bozulmasın benim için de hem yakınsın anne çağırdığımda gelebilirsin daha rahat ederiz de
Yanıtlar
797d5e9f
Teşekkürler
160073ba
İlişki durumunuzu bilmiyorum ama ben gebelik sürecimde riskli durumumdan dolayı birinin desteğine ihtiyaç duyarak geçirdim ve geçiriyorum hala. Eşimin ailesi bu süreçte en büyük destekçim olsada insan evinde rahat etmek , düzenini korumak istiyor. Ben bir süre sonra eşime ailesinin bana çok destek olduğunu ama sürekli evde birileri olduğunda huzurumu koruyamadığımı ve özel alan istediğimi belirtmiştim çünkü doğum sonrası zaten bir tempom olacak öncesinde biraz alan istediğimi söylediğimde şartları ona göre değiştirdik o da bu durumu anladı ve ona göre kendi ailesinde yönlendirmeler yaptı. Bence şikayetçi olmadan , tam tersine iyiliklerini göstererek istediğinizi dile getirmeniz eşinizde de kırgınlık yaratmaz , umarım anlayış gösterir 🙏🏻
Yanıtlar
797d5e9f
Teşekkürler