meloss |
kızlar 14 Kasım'da doğum yaptım sütüm olması için herşeyi yaptım ama az bebeğim doymuyor mama takviyesi yapıyorum önce emziriyorum arkasından mama veriyorum şuanda da bebeğim 3 aylık sütüm kesilecek gibi ben kendimi kötü hissediyorum 😔
meloss |
kızlar 14 Kasım'da doğum yaptım sütüm olması için herşeyi yaptım ama az bebeğim doymuyor mama takviyesi yapıyorum önce emziriyorum arkasından mama veriyorum şuanda da bebeğim 3 aylık sütüm kesilecek gibi ben kendimi kötü hissediyorum 😔
resmen beni anlattın aynı durumlar kullanıyorum bende bestlak damla elimizden geleni yapıyoruz gerisi ne olursa artık