anne sütü

GebelikEmzirme
meloss profile picture

meloss |

kızlar 14 Kasım'da doğum yaptım sütüm olması için herşeyi yaptım ama az bebeğim doymuyor mama takviyesi yapıyorum önce emziriyorum arkasından mama veriyorum şuanda da bebeğim 3 aylık sütüm kesilecek gibi ben kendimi kötü hissediyorum 😔

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

xanimderaferin profile picture

Sağım yapmaya çalış. Su iç bolca və uyku önemli. Süt artıran çaylardan içe bilirsin

Yanıtlar

meloss profile picture

çocuğuma desteksiz bakıyorum süt artırıcı çaylar rezene herşeyi denedim sağım da gün içinde bebeğimle yapamıyorum ama teşekkür ederim denemeye çalışacağım tekrardan

sumeyye5495 profile picture

Allah yardımcınız olsun desteksiz bebek bakmak zorlayıcı olabiliyor malesef.. Hurma ve tahinde süt arttırmaya yardımcı oluyor. Bestlak damlanın da faydasını gördüm ben. Birde bebeğiniz uyurken (ne kadar uyuyor bilmiyorum ama) kendinize vakit ayırmaya çalışın. inanın ev işi bir şekilde halloluyor. sizin sağlığınız psikolojiniz daha önemli. Mutlu anne = mutlu bebek

meloss profile picture

teşekkür ederim 🌸 gündüz uykumuz da yok öyle zorla yarım saat kadar belki anca sagmanin biraz faydasını görmüştüm şuan bebeğim durmadigi için sağım da yapamıyorum tahinde şu sıralar iyice yüklendim inşallah faydası olur ilk doğum yaptigimdan itibaren denemediğim şey kalmadı hoşaf tatlı malt içecekler kim ne derse hepsini denedim ama tam istediğim gibi olmadı şuan iyice azalma yönünde

Fatma  profile picture

süt üretimini artıran bir damla kullandim ben ama adını hatırlamıyorum doktor yazmıştı. Olumlu düşünmeye çalışın. İyi düşünün iyi olsun herşey. Zamanla düzelir insallah. Olmazsa da canınızı sıkmayın dünyanın sonu değil sonuçta.

Yanıtlar

meloss profile picture

bestlak damla mi acaba

Fatma  profile picture

emin degilim o yüzden yanlış yönlendirmek istemem.

yesims profile picture

Emziren anne diye bir instagram hesabı var onu inceleyin işinize yarar şeyler bulabilirsiniz. ♥️

Yanıtlar

meloss profile picture

teşekkür ederim 🌸

0bb7531e profile picture

0bb7531e

Bu kadar kendinize yüklenmeyin bir sürü anne var hiç sütü gelmeyen, mama ile beslenen birçok bebek var. Yalnız değilsiniz, bu bir eksiklik değil. Ve o bebekler de çok sağlıklı. Siz elinizden geleni yapan harika bir annesiniz.💕

Yanıtlar

meloss profile picture

hepimiz harika bir anneyiz❤️

ebrbtmz profile picture

bende 7 Aralık'ta normal doğum yaptım.benimde sütüm az geliyor ilk başlarda çok kafaya takmıştım ama bu sadece bize ve bebeğimize zarar veriyor.şuan hem emiyor hem mama içiyor sağlığı yerinde çok şükür. her annenin başına gelebiliyor.bende herşeyi denedim ama vücudum bu kadar üretebiliyor.sen harika bir annesin ❤️

Yanıtlar

meloss profile picture

dediğin gibi demek ki vücut demek ki bu kadar uretiyor.Sen de harika bir annesin💞

ipeginannesi profile picture

merhaba sizinle aynı durumdayız resmen 22.11 doğumlu bebeğim tek büyütüyorum babası var ama her ağladığında annesi diyor ev işleriyle ilgilenmekten kendime vakit ayiramiyorum ilk başta sütüm geliyordu benim ama psikolojik baskı nedeniyle doymuyor bu çocuk demelerinden oturu mama+memeyle başladık sonra bebeğim iki ay aşısı oldu aşırı huzursuzlandi ve meme reddi yaşadık orda iki üç gün emmedi o emmeyin e sütüm belirgin azaldı göğüste o dolgunluk gitti resmen şimdi ant içtim sütümü arttırmaya her şeyi yapıyorum ama en başta da olumlu dusunuyorum ne kadar uykusuz kalsakta onun gülüşü uykuyu unutturuyor rezene bestlak damla al özellikle birde bol bol su iç bebek uyuyunca sende gözlerini kapat ev işleri her türlü halloluyor ve bol bol sıvı tuket bebek emmiyorsa da her iki üç saate bir mutlaka sağım yap inan faydasını görürsün

Yanıtlar

meloss profile picture

resmen beni anlattın aynı durumlar kullanıyorum bende bestlak damla elimizden geleni yapıyoruz gerisi ne olursa artık