anne sütü

meloss profile picture

meloss |

kızlar 14 Kasım'da doğum yaptım sütüm olması için herşeyi yaptım ama az bebeğim doymuyor mama takviyesi yapıyorum önce emziriyorum arkasından mama veriyorum şuanda da bebeğim 3 aylık sütüm kesilecek gibi ben kendimi kötü hissediyorum 😔

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

ebrbtmz profile picture

bende 7 Aralık'ta normal doğum yaptım.benimde sütüm az geliyor ilk başlarda çok kafaya takmıştım ama bu sadece bize ve bebeğimize zarar veriyor.şuan hem emiyor hem mama içiyor sağlığı yerinde çok şükür. her annenin başına gelebiliyor.bende herşeyi denedim ama vücudum bu kadar üretebiliyor.sen harika bir annesin ❤️

anne sütü için cevap | Momy