meloss |
kızlar 14 Kasım'da doğum yaptım sütüm olması için herşeyi yaptım ama az bebeğim doymuyor mama takviyesi yapıyorum önce emziriyorum arkasından mama veriyorum şuanda da bebeğim 3 aylık sütüm kesilecek gibi ben kendimi kötü hissediyorum 😔
meloss |
kızlar 14 Kasım'da doğum yaptım sütüm olması için herşeyi yaptım ama az bebeğim doymuyor mama takviyesi yapıyorum önce emziriyorum arkasından mama veriyorum şuanda da bebeğim 3 aylık sütüm kesilecek gibi ben kendimi kötü hissediyorum 😔
teşekkür ederim 🌸 gündüz uykumuz da yok öyle zorla yarım saat kadar belki anca sagmanin biraz faydasını görmüştüm şuan bebeğim durmadigi için sağım da yapamıyorum tahinde şu sıralar iyice yüklendim inşallah faydası olur ilk doğum yaptigimdan itibaren denemediğim şey kalmadı hoşaf tatlı malt içecekler kim ne derse hepsini denedim ama tam istediğim gibi olmadı şuan iyice azalma yönünde