meloss |
kızlar 14 Kasım'da doğum yaptım sütüm olması için herşeyi yaptım ama az bebeğim doymuyor mama takviyesi yapıyorum önce emziriyorum arkasından mama veriyorum şuanda da bebeğim 3 aylık sütüm kesilecek gibi ben kendimi kötü hissediyorum 😔
meloss |
kızlar 14 Kasım'da doğum yaptım sütüm olması için herşeyi yaptım ama az bebeğim doymuyor mama takviyesi yapıyorum önce emziriyorum arkasından mama veriyorum şuanda da bebeğim 3 aylık sütüm kesilecek gibi ben kendimi kötü hissediyorum 😔
Allah yardımcınız olsun desteksiz bebek bakmak zorlayıcı olabiliyor malesef.. Hurma ve tahinde süt arttırmaya yardımcı oluyor. Bestlak damlanın da faydasını gördüm ben. Birde bebeğiniz uyurken (ne kadar uyuyor bilmiyorum ama) kendinize vakit ayırmaya çalışın. inanın ev işi bir şekilde halloluyor. sizin sağlığınız psikolojiniz daha önemli. Mutlu anne = mutlu bebek