meloss |
kızlar 14 Kasım'da doğum yaptım sütüm olması için herşeyi yaptım ama az bebeğim doymuyor mama takviyesi yapıyorum önce emziriyorum arkasından mama veriyorum şuanda da bebeğim 3 aylık sütüm kesilecek gibi ben kendimi kötü hissediyorum 😔
meloss |
kızlar 14 Kasım'da doğum yaptım sütüm olması için herşeyi yaptım ama az bebeğim doymuyor mama takviyesi yapıyorum önce emziriyorum arkasından mama veriyorum şuanda da bebeğim 3 aylık sütüm kesilecek gibi ben kendimi kötü hissediyorum 😔
süt üretimini artıran bir damla kullandim ben ama adını hatırlamıyorum doktor yazmıştı. Olumlu düşünmeye çalışın. İyi düşünün iyi olsun herşey. Zamanla düzelir insallah. Olmazsa da canınızı sıkmayın dünyanın sonu değil sonuçta.