Amniyon Sıvısı Fazlalığı

Riskli GebelikGebelik
atalaynagihann profile picture

atalaynagihann |

27+4 hafta gebeyim. Doktorum bebeğin 30+1 ile uyumlu olduğunu kilosunun 1,5kg, ve amniyon sıvısının fazla olduğunu diyet ve insüline başlatacağını söyledi, gebelik şekeri yaşatan annelerimiz var mı acaba bu durumun riskleri nelerdir?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

e4719864 profile picture

e4719864

benimde suyum fazlaydı çok şükür bir şey olmadı

qzr4cd7z5s profile picture

Suyunuzun ölçüsü kaç acaba

kc8ymtr97n profile picture

Merhaba havuç ve yeşil elma tüketin günde iki adet ben yaşadım o sayede toparladım

Yanıtlar

akcairem43 profile picture

havuç suyu arttırıyor ama

ae8b32ca profile picture

ae8b32ca

merhaba bende 24 haftaligim bugün şeker yuklemesinde gebelik şekeri diyetle takip edelim dedi doktor ultrason normaldi size ne zaman tani koyuldu süreciniz nasıl işledi

Yanıtlar

atalaynagihann profile picture

Kusura bakmayın cevaplandırıldığını yeni görüyorum. Ben şeker yükleme yaptırmadım, günlük açlık tokluk kan şekerimi ölçüyorum, karbonhidrat ve tatlıya hayatınızda çok yer vermez bir de yürüyüşlere dikkat ederseniz şeker sorunu yaşamazsınız, yürüme fırsatım hava ve mesai şartlarından dolayı olmadı ama şekerim yükseldiği zaman 5 dkk yürümek bile şekerin düşmesini sağlıyordu, umarım şu an daha iyisinizdir

elifyuzbasioglu32 profile picture

Merhaba nasıl oldunuz bebeğiniz nasıl bende 26 haftadayım suyum fazla dedi doktor diyet dedi ama şeker çıkmadı korkuyorum bir şey olur diye