27+4 hafta gebeyim. Doktorum bebeğin 30+1 ile uyumlu olduğunu kilosunun 1,5kg, ve amniyon sıvısının fazla olduğunu diyet ve insüline başlatacağını söyledi, gebelik şekeri yaşatan annelerimiz var mı acaba bu durumun riskleri nelerdir?
Amniyon Sıvısı Fazlalığı
Cevaplar
e4719864
benimde suyum fazlaydı çok şükür bir şey olmadı
Suyunuzun ölçüsü kaç acaba
Merhaba havuç ve yeşil elma tüketin günde iki adet ben yaşadım o sayede toparladım
Yanıtlar
havuç suyu arttırıyor ama
ae8b32ca
merhaba bende 24 haftaligim bugün şeker yuklemesinde gebelik şekeri diyetle takip edelim dedi doktor ultrason normaldi size ne zaman tani koyuldu süreciniz nasıl işledi
Yanıtlar
Kusura bakmayın cevaplandırıldığını yeni görüyorum. Ben şeker yükleme yaptırmadım, günlük açlık tokluk kan şekerimi ölçüyorum, karbonhidrat ve tatlıya hayatınızda çok yer vermez bir de yürüyüşlere dikkat ederseniz şeker sorunu yaşamazsınız, yürüme fırsatım hava ve mesai şartlarından dolayı olmadı ama şekerim yükseldiği zaman 5 dkk yürümek bile şekerin düşmesini sağlıyordu, umarım şu an daha iyisinizdir
Merhaba nasıl oldunuz bebeğiniz nasıl bende 26 haftadayım suyum fazla dedi doktor diyet dedi ama şeker çıkmadı korkuyorum bir şey olur diye