Kızm 4 aylık ve 4 ay oluncaya kadar zaten düzenimiz yoktu genellikle hep 12 de uyudu ama 4 aylık olduktan sonra atak haftası zaten bizi zorladı o bitincede uyku saati yapalım dedik ama nafile. Normalde 12 de yatıp sabah kalkan kızım şimdi 2.30 -03.00 dan aşağı asla yatmıyor karnı tok altını temiz gazı çıkmış oluyor. Aşırı uykusu var ama katıla katıla ağlıyor uyuyamıyor. gece 3 de uyusada sürekli yarım saate bir uyanıyor dalamıyor. Gündüz net bir uyku saatimiz malesef yok bu aralar sürekli sabah 8 de uyanıyor 9.30 da tekrar uyuyup 12 ye kadar yatıyor. Akşam üstüde 17.00- 18.00 arası uyumak istiyor. Akşamları genelde 20.00- 21.00 arası uyumak istiyor o saatte uyusada gece uykusunü malesef geçmiyor. karanlık olunca basıyor çığlığı sizler uyku saati nasıl oluşturdunuz. Yardımcı olursanız çok sevinirim
Ailecek uyuyamıyoruz
Cevaplar
teşekkür ederim bilgilendirmeniz için hemen bende takip edicem o sayfaları inşallah bende uyku rutini oluşturabilirim