Ailecek uyuyamıyoruz

emine12345678922 profile picture

emine12345678922 |

Kızm 4 aylık ve 4 ay oluncaya kadar zaten düzenimiz yoktu genellikle hep 12 de uyudu ama 4 aylık olduktan sonra atak haftası zaten bizi zorladı o bitincede uyku saati yapalım dedik ama nafile. Normalde 12 de yatıp sabah kalkan kızım şimdi 2.30 -03.00 dan aşağı asla yatmıyor karnı tok altını temiz gazı çıkmış oluyor. Aşırı uykusu var ama katıla katıla ağlıyor uyuyamıyor. gece 3 de uyusada sürekli yarım saate bir uyanıyor dalamıyor. Gündüz net bir uyku saatimiz malesef yok bu aralar sürekli sabah 8 de uyanıyor 9.30 da tekrar uyuyup 12 ye kadar yatıyor. Akşam üstüde 17.00- 18.00 arası uyumak istiyor. Akşamları genelde 20.00- 21.00 arası uyumak istiyor o saatte uyusada gece uykusunü malesef geçmiyor. karanlık olunca basıyor çığlığı sizler uyku saati nasıl oluşturdunuz. Yardımcı olursanız çok sevinirim

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

emine12345678922 profile picture

teşekkür ederim bilgilendirmeniz için hemen bende takip edicem o sayfaları inşallah bende uyku rutini oluşturabilirim