Selin |
Merhaba 50 günlük bebeğim 2-3 gündür akşamları ağlama atağı geçiriyor ağlarken memeyi de tutmuyor normal mi biraz endişeliyim
Selin |
Merhaba 50 günlük bebeğim 2-3 gündür akşamları ağlama atağı geçiriyor ağlarken memeyi de tutmuyor normal mi biraz endişeliyim
Ekstra ateşi ishali yoksa normal . Benim bebeğimde öyleydi hala öyle uykuya geçene kadar ağlıyor . Gazı varsa ondan da olabilir alttan üstten mümkün olduğunca gazını çıkar .🙃