Adet

8eda3e30 profile picture

8eda3e30 |

Normal doğum yaptım 3 ay bitti adet oldum çok değil az geldi sütümde azalma olurmu öyle diyorlar yaşayan oldumu sütün tadı da değişiyormuş stres oldum bilgisi olan var mı

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

asli1453yuksel profile picture

Vücudunuz östrojen salgılıyor, bu da oksitosini yani süt hormonunu baskılıyor... 4 buçuk aylık bebeğim, her adet öncesinde azalma oluyor sütümde.. Geçici bi durum merak etmeyin, stres yapmayın, sık sık emzirin, bol su için, beslenmenizi protein ağırlıklı olarak düzenleyin...