8eda3e30 |
Normal doğum yaptım 3 ay bitti adet oldum çok değil az geldi sütümde azalma olurmu öyle diyorlar yaşayan oldumu sütün tadı da değişiyormuş stres oldum bilgisi olan var mı
8eda3e30 |
Normal doğum yaptım 3 ay bitti adet oldum çok değil az geldi sütümde azalma olurmu öyle diyorlar yaşayan oldumu sütün tadı da değişiyormuş stres oldum bilgisi olan var mı
cd406887
Bende 6.ayda daha iki gün oldu adet olalı bana da sütüm azalmış gibi geliyor
Yanıtlar
5e8c0331
Hhjkl
5e8c0331
Aynı şeyleri aynı aylarda yaşadım .. merak etmeyin alışıyorlar . Şuan 6. Aydayız hala regl döneminde etkileniriz . Magnezyum ve omega 3 ben de biraz olsun etkili oldu
Aç kalmaz değil mi bu dönemlerde mama falan vermek gerekir mi
Vücudunuz östrojen salgılıyor, bu da oksitosini yani süt hormonunu baskılıyor... 4 buçuk aylık bebeğim, her adet öncesinde azalma oluyor sütümde.. Geçici bi durum merak etmeyin, stres yapmayın, sık sık emzirin, bol su için, beslenmenizi protein ağırlıklı olarak düzenleyin...
bulgur pilavı çok süt getiriyor dene istersen