Adet

EmzirmeLohusalık
8eda3e30 profile picture

8eda3e30 |

Normal doğum yaptım 3 ay bitti adet oldum çok değil az geldi sütümde azalma olurmu öyle diyorlar yaşayan oldumu sütün tadı da değişiyormuş stres oldum bilgisi olan var mı

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

cd406887 profile picture

cd406887

Bende 6.ayda daha iki gün oldu adet olalı bana da sütüm azalmış gibi geliyor

Yanıtlar

5e8c0331 profile picture

5e8c0331

Hhjkl

5e8c0331 profile picture

5e8c0331

Aynı şeyleri aynı aylarda yaşadım .. merak etmeyin alışıyorlar . Şuan 6. Aydayız hala regl döneminde etkileniriz . Magnezyum ve omega 3 ben de biraz olsun etkili oldu

karaagacelif877 profile picture

Aç kalmaz değil mi bu dönemlerde mama falan vermek gerekir mi

asli1453yuksel profile picture

Vücudunuz östrojen salgılıyor, bu da oksitosini yani süt hormonunu baskılıyor... 4 buçuk aylık bebeğim, her adet öncesinde azalma oluyor sütümde.. Geçici bi durum merak etmeyin, stres yapmayın, sık sık emzirin, bol su için, beslenmenizi protein ağırlıklı olarak düzenleyin...

dnsnsnwmwmw profile picture

bulgur pilavı çok süt getiriyor dene istersen