acil mama önerisi

kuflimon profile picture

kuflimon |

merhaba, 4 aylık çocuğum. sadece mama ile besleniyor. sma comfort kullanıyorduk ama hiç bir yerde bulamıyorum. benim durumda olup mama değişen oldu mu? hangi mamaya geçtiniz? Bebelac Aptamil Golden Goat hangilerini kullandınız/kullanıyorsunuz? Aptamil ve Golden a ulaşmak da şuan sıkıntılı. yardım edinnn

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

gitmeztugce profile picture

Ben hem emzirme, sağım hem de mama ile besliyorum. Doğduğundan beri Hipp combiotic kullandık. Sıkıntı yaşamadık. Gaz, dışkı anlamında sorun olmadı. Fakat reflüsü var. Doktorumuz Aptamil AR kullanabilirsiniz dedi. Ama o da ilaçlı gibi. O yüzden şuan yine hippten devam ediyoruz. Bir sonraki kontrolümizde kilo ile ilgili problem olmazsa yine hippten devam ederiz.

acil mama önerisi için cevap | Momy