acil mama önerisi

Genel SohbetBeslenme
kuflimon profile picture

kuflimon |

merhaba, 4 aylık çocuğum. sadece mama ile besleniyor. sma comfort kullanıyorduk ama hiç bir yerde bulamıyorum. benim durumda olup mama değişen oldu mu? hangi mamaya geçtiniz? Bebelac Aptamil Golden Goat hangilerini kullandınız/kullanıyorsunuz? Aptamil ve Golden a ulaşmak da şuan sıkıntılı. yardım edinnn

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

gitmeztugce profile picture

Ben hem emzirme, sağım hem de mama ile besliyorum. Doğduğundan beri Hipp combiotic kullandık. Sıkıntı yaşamadık. Gaz, dışkı anlamında sorun olmadı. Fakat reflüsü var. Doktorumuz Aptamil AR kullanabilirsiniz dedi. Ama o da ilaçlı gibi. O yüzden şuan yine hippten devam ediyoruz. Bir sonraki kontrolümizde kilo ile ilgili problem olmazsa yine hippten devam ederiz.

Yanıtlar

kuflimon profile picture

hipp bizde kabız yaptı 😭

c92f52e7 profile picture

c92f52e7

merhaba bizde hipp combiotic kullanıyoruz ilk kullandigimda kabız yaptı ama zamanla geçti birkax çeşit mama kullanan bı anneyim malesef bebegimde ileri seviye reflü var ve kilo alması yavaştı bence 3 veya 4 gün deneyip bı şans verin her mama değişikliği kabız yapabilir.

cns91a profile picture

Mamalar toplatildigi donemde dogum yaptigin hastane hipp organic combiotic vermisti bebegime 3.5 aylik olduk hala o mamayi kullaniyorum bi sorun yasamadik tabi anne sutu + mama ilerliyoruz ama denemenizi tabsiye ederim kabizlik vs yasamadik

qzr4cd7z5s profile picture

Hip kullanıyorum memnunuz sindirimi kolay