Merhabalar Ben Sare 35 hafta 4 günlük hamileyim bebeğimin ambıyon sıvısı 5 litreye düşmüş kontrole gittim ve doktor enfeksiyondan şüphelendi çünkü çok fazla fazlası spazmı geçiriyorum o yüzden üç tane test istedi benden o testlerin sonucuna göre tekrar hastaneye gel dedi eve dahi gitme dedi yani sezaryen doğum mu planlıyor bebeğim normal pozisyonda bu pozisyondayken miladını bekleyip normal mi doğurur yoksa sezaryenle alır mı biraz tedirgin oldum bu durumdan doğum çantasını hazırlamalı mıyım 2 saat sonra hastaneye gideceğim bir karar verilecek
Acil durum
Cevaplar
Evet şimdi hastaneye geldim bebeğim ve benim kontrolüm yapıldı herhangi bir enfeksiyon tespit edilmedi bebeğimin de kalp atışı iyi çıktı ama magnezyum kaynattı takviyeler verdi kasılmaları engellemek açısından bebeğin zamanında gelmesini istiyoruz dediler ben Türkiye’de yaşamıyorum Arnavutluk’ta yaşıyorum böyle söylediler ve magnezyum takviyesi almam gerektiğini söylediler ve eve gönderdiler 35 haftalık hamileyim bebeğimin 37 ya da 38. haftada geleceğini öngördüler