Merhabalar Ben Sare 35 hafta 4 günlük hamileyim bebeğimin ambıyon sıvısı 5 litreye düşmüş kontrole gittim ve doktor enfeksiyondan şüphelendi çünkü çok fazla fazlası spazmı geçiriyorum o yüzden üç tane test istedi benden o testlerin sonucuna göre tekrar hastaneye gel dedi eve dahi gitme dedi yani sezaryen doğum mu planlıyor bebeğim normal pozisyonda bu pozisyondayken miladını bekleyip normal mi doğurur yoksa sezaryenle alır mı biraz tedirgin oldum bu durumdan doğum çantasını hazırlamalı mıyım 2 saat sonra hastaneye gideceğim bir karar verilecek
Acil durum
Cevaplar
Canım geçmiş olsun öncelikle inşallah vakti zamanında kucağına alırsın bebişini ama bence her ihtimale karşı hastane çantanı hazırda tut zaten hani doğum gibi bir plan olmasa bile artık doğuma her an gidecekmiş gibi hazır olman lazım, kolaylıklar diliyorum 💘
Yanıtlar
Erken doğum enerjimi aldınız yani
Hayır o yüzden söylemedim bende 35.haftada hazırlamıştım hastane çantamı çünkü bazı bebişler sürpriz yapıp erken gelebiliyorlar yoksa inşallah vaktinde sağlıcakla doğar hiç aklınıza kötüyü getirmeyin 🙏🏻
Hiç canını sıkma. Bende 37 haftada suyum 4 olarak ölçtükleri için yatış yapmıştım. 2 gün normale uğraşıldı sonra sezaryene alındım. İyi ki de alınmışım bebeğimin boynuna kordon dolanmış. Niyetini iyi tut kolaylıkla sağlıkla bebeğini kucağına al 💜 moralini hep yüksek tut ne güzel bebeğinle erken kavuşmuş olursun 🥰
Yanıtlar
Evet şimdi hastaneye geldim bebeğim ve benim kontrolüm yapıldı herhangi bir enfeksiyon tespit edilmedi bebeğimin de kalp atışı iyi çıktı ama magnezyum kaynattı takviyeler verdi kasılmaları engellemek açısından bebeğin zamanında gelmesini istiyoruz dediler ben Türkiye’de yaşamıyorum Arnavutluk’ta yaşıyorum böyle söylediler ve magnezyum takviyesi almam gerektiğini söylediler ve eve gönderdiler 35 haftalık hamileyim bebeğimin 37 ya da 38. haftada geleceğini öngördüler