Acil durum

DoğumDoğum Hikayeleri
scorpionfaldestek2 profile picture

scorpionfaldestek2 |

Merhabalar Ben Sare 35 hafta 4 günlük hamileyim bebeğimin ambıyon sıvısı 5 litreye düşmüş kontrole gittim ve doktor enfeksiyondan şüphelendi çünkü çok fazla fazlası spazmı geçiriyorum o yüzden üç tane test istedi benden o testlerin sonucuna göre tekrar hastaneye gel dedi eve dahi gitme dedi yani sezaryen doğum mu planlıyor bebeğim normal pozisyonda bu pozisyondayken miladını bekleyip normal mi doğurur yoksa sezaryenle alır mı biraz tedirgin oldum bu durumdan doğum çantasını hazırlamalı mıyım 2 saat sonra hastaneye gideceğim bir karar verilecek

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Gokdenizinannesi profile picture

Canım geçmiş olsun öncelikle inşallah vakti zamanında kucağına alırsın bebişini ama bence her ihtimale karşı hastane çantanı hazırda tut zaten hani doğum gibi bir plan olmasa bile artık doğuma her an gidecekmiş gibi hazır olman lazım, kolaylıklar diliyorum 💘

Yanıtlar

scorpionfaldestek2 profile picture

Erken doğum enerjimi aldınız yani

Gokdenizinannesi profile picture

Hayır o yüzden söylemedim bende 35.haftada hazırlamıştım hastane çantamı çünkü bazı bebişler sürpriz yapıp erken gelebiliyorlar yoksa inşallah vaktinde sağlıcakla doğar hiç aklınıza kötüyü getirmeyin 🙏🏻

Aybalam profile picture

Hiç canını sıkma. Bende 37 haftada suyum 4 olarak ölçtükleri için yatış yapmıştım. 2 gün normale uğraşıldı sonra sezaryene alındım. İyi ki de alınmışım bebeğimin boynuna kordon dolanmış. Niyetini iyi tut kolaylıkla sağlıkla bebeğini kucağına al 💜 moralini hep yüksek tut ne güzel bebeğinle erken kavuşmuş olursun 🥰

Yanıtlar

scorpionfaldestek2 profile picture

Evet şimdi hastaneye geldim bebeğim ve benim kontrolüm yapıldı herhangi bir enfeksiyon tespit edilmedi bebeğimin de kalp atışı iyi çıktı ama magnezyum kaynattı takviyeler verdi kasılmaları engellemek açısından bebeğin zamanında gelmesini istiyoruz dediler ben Türkiye’de yaşamıyorum Arnavutluk’ta yaşıyorum böyle söylediler ve magnezyum takviyesi almam gerektiğini söylediler ve eve gönderdiler 35 haftalık hamileyim bebeğimin 37 ya da 38. haftada geleceğini öngördüler