Merhabalar Ben Sare 35 hafta 4 günlük hamileyim bebeğimin ambıyon sıvısı 5 litreye düşmüş kontrole gittim ve doktor enfeksiyondan şüphelendi çünkü çok fazla fazlası spazmı geçiriyorum o yüzden üç tane test istedi benden o testlerin sonucuna göre tekrar hastaneye gel dedi eve dahi gitme dedi yani sezaryen doğum mu planlıyor bebeğim normal pozisyonda bu pozisyondayken miladını bekleyip normal mi doğurur yoksa sezaryenle alır mı biraz tedirgin oldum bu durumdan doğum çantasını hazırlamalı mıyım 2 saat sonra hastaneye gideceğim bir karar verilecek
Acil durum
Cevaplar
Hayır o yüzden söylemedim bende 35.haftada hazırlamıştım hastane çantamı çünkü bazı bebişler sürpriz yapıp erken gelebiliyorlar yoksa inşallah vaktinde sağlıcakla doğar hiç aklınıza kötüyü getirmeyin 🙏🏻