Acil durum

scorpionfaldestek2 profile picture

scorpionfaldestek2 |

Merhabalar Ben Sare 35 hafta 4 günlük hamileyim bebeğimin ambıyon sıvısı 5 litreye düşmüş kontrole gittim ve doktor enfeksiyondan şüphelendi çünkü çok fazla fazlası spazmı geçiriyorum o yüzden üç tane test istedi benden o testlerin sonucuna göre tekrar hastaneye gel dedi eve dahi gitme dedi yani sezaryen doğum mu planlıyor bebeğim normal pozisyonda bu pozisyondayken miladını bekleyip normal mi doğurur yoksa sezaryenle alır mı biraz tedirgin oldum bu durumdan doğum çantasını hazırlamalı mıyım 2 saat sonra hastaneye gideceğim bir karar verilecek

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Aybalam profile picture

Hiç canını sıkma. Bende 37 haftada suyum 4 olarak ölçtükleri için yatış yapmıştım. 2 gün normale uğraşıldı sonra sezaryene alındım. İyi ki de alınmışım bebeğimin boynuna kordon dolanmış. Niyetini iyi tut kolaylıkla sağlıkla bebeğini kucağına al 💜 moralini hep yüksek tut ne güzel bebeğinle erken kavuşmuş olursun 🥰

Acil durum için cevap | Momy