7 aylık bebeği anneme bırakıp işe gitmek

Ruh Sağlığı & DestekÇalışan Anneler
Selin profile picture

Selin |

Merhaba, bebeğim 7 aylık olduğunda işe başlayacağım. Anneme bırakacağım. Bebeğimden ayrı kalma düşüncesi beni çok kötü yapıyor. Evet her şey aile için sonuçta, çalışmam da öyle. Bu durumu nasıl atlatabilirim. Sürekli aklımda, ya çok ağlarsa, ya gelince benim suratıma bakmazsa diye, 2,5 ay var ama beni bu düşünceler sardı. Siz nasıl aştınız

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

3add5e03 profile picture

3add5e03

Aynı durumdayız şimdi 5 aylık bebeğim bende 7 aylıkken başlayacağım rüyalarıma bile giriyor nasıl olacak bensiz sanki kimsenden benden daha iyi bakamaz gibi aynı şeyleri hissediyoruz bende nasıl aşacağımı bilemiyorum

Yanıtlar

Selin profile picture

Gerçekten çok zor, umarım en kolay şekilde atlatırız bu süreci