“Peki şuan kaçıncı haftadasınız. İkinci gebeliğim ve ilkindede düşük olduğu için korkuyorum açıkcası. Birde doktorum bana progestronun bilimsel bi kanıtı yok sadece annelerin içi rahat etsin diye veriyorum dedi o nedenle banada çok tavsiye etmedi bende almadım”
- 2adb6cc9
Sizin doktorunuzun uygun görmesi gerek tabii ben doktorum önerdi de başladım. Çok gelmiyordu ara ara peçeteye silince ama yine de kesti. Usg de vajinalde baktı bi kanama alanı vs görünmüyor. 6. Haftanın içindeyim ben. 5. Haftadan beri ara ara görüyordum. Bir gün oluyor bir gün duruyordu. Şu an hiç yok.