omaktugce
Cevaplar
Ben 8. Haftadayım, hala Az az kahverengi leke geliyor sanırım benim de ilk 5. Haftada gelmişti. Ultrasonda her şey yolunda ama kahverengi leke var. Doktorum Progestan başladı. Şu an 1/3 gebede sebepsiz bu durumun olduğunu söyledi. İki üç gündür koyu sarı akıntıya döndü. Umarım zamanla geçecek 🙏🏽
Bu arada toplamda 3 defa kan renginde sadece peçeteye geldi. Ama bi daha öyle bi durum olmadı. Takip edebilmek adına ped kullanıyorum
Evet ilişki yasagi koydu ve tempoya biraz düşürbileceğimi söyledi ama zaten mide bulantılar ve tansiyon düşüklüğü sebebiyle hareketim çok kısıtlı