Merhaba, bebeğim 5,5 aylık tadımlara başladık ilk 3 gün kabak verdim. İlk gün yutmadı öğürdü ikinci gün hepsini yedi yuttu üçüncü gün az yedi. Sonra ki iki gün beyaz havuç verdim hiç yemedi diliyle dışarıya itti çıkardı ilgisini kaybetti. Sizce tadını mı sevmedi yoksa başka bir şey mi var? Acaba ben mi yanlış ilerliyorum?
5,5 ay - Ek gıda
Cevaplar
Teşekkür ederim harikasınız 🫶🏻