5,5 ay - Ek gıda

Yenidoğan (0-6 Ay)Ek Gıda
dnwtkqy999 profile picture

dnwtkqy999 |

Merhaba, bebeğim 5,5 aylık tadımlara başladık ilk 3 gün kabak verdim. İlk gün yutmadı öğürdü ikinci gün hepsini yedi yuttu üçüncü gün az yedi. Sonra ki iki gün beyaz havuç verdim hiç yemedi diliyle dışarıya itti çıkardı ilgisini kaybetti. Sizce tadını mı sevmedi yoksa başka bir şey mi var? Acaba ben mi yanlış ilerliyorum?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

ferzanebe profile picture

Merhaba 💕 Aslında bu durum çok tipik ve tamamen normal 🌱 Yanlış gittiğiniz bir durum yok, içiniz rahat olsun. 5–6 ay civarında amaç “yemek yemek” değil, tat, doku ve kaşık deneyimi kazandırmaktır. İlk gün öğürme, diliyle dışarı itme, bir gün yiyip ertesi gün istememe; bunların hepsi öğrenme sürecinin parçasıdır. Bir gün hepsini yiyip ertesi gün az yemesi de çok normaldir. Bebekler yetişkinler gibi tutarlı yemez.💕 Kolaylıklar diliyorum 🙂

dnwtkqy999 profile picture

Teşekkür ederim harikasınız 🫶🏻