e54e62ae |
Hanımlar merhaba . 5+2 hamileyim .10 gün sonrası için doktor randevusu aldım kese ve bebek görülsün diye biraz bekledim. Oruç tutuyorum. Bir zararı olur mu orucun bilgisi olan var mı ?
e54e62ae |
Hanımlar merhaba . 5+2 hamileyim .10 gün sonrası için doktor randevusu aldım kese ve bebek görülsün diye biraz bekledim. Oruç tutuyorum. Bir zararı olur mu orucun bilgisi olan var mı ?
Bende 5 haftalık hamileyim ama tutmuyorum günlük bol su içmelisin folik asit kullanmalısın herşey Allahtan ama riske atma derim