e54e62ae |
Hanımlar merhaba . 5+2 hamileyim .10 gün sonrası için doktor randevusu aldım kese ve bebek görülsün diye biraz bekledim. Oruç tutuyorum. Bir zararı olur mu orucun bilgisi olan var mı ?
e54e62ae |
Hanımlar merhaba . 5+2 hamileyim .10 gün sonrası için doktor randevusu aldım kese ve bebek görülsün diye biraz bekledim. Oruç tutuyorum. Bir zararı olur mu orucun bilgisi olan var mı ?
Bende 5 haftalık hamileyim ama tutmuyorum günlük bol su içmelisin folik asit kullanmalısın herşey Allahtan ama riske atma derim
Yanıtlar
e54e62ae
Teşekkür ederim çok saolun ❤️
051b8106
Bebek çok küçük olduğu için alması gereken vitamin vs de çok değil aslında ama iftarda ve sahurda yine de iyi beslenmeyi unutmayın. Bebekler her türlü alacağını alıyor bence olan biraz anneye oluyor :)) Bulantılar falan yoksa siz de zorlanmıyorsanız tutabilirsiniz diye düşünüyorum. Ben de geçen sene yarı yarıya tutabilmiştim bulantılardan bir süre sonra yiyemez olmuştum
Yanıtlar
e54e62ae
Şuan bulantım yok sadece karnımın içinde kasılmalar var ve öğretmenim sürekli ayaktayım halsiz hissediyorum bazen . Teşekkür ederim dönüşünüz için 🌸
Daha çok küçük oruç tutma ilk üç ay önemli bende 9 haftalık gebeyim ama tutmuyorum bebeğimin sağlığı için
Yanıtlar
e54e62ae
Doktora gittiniz mi kalp atışını duymak için . Hayırlı olsun sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim 🌸
evet gittim kalp atışını duydum 🥰
743df42b
bizzat 5+2 iken doktora gittim doktorum bebeğin kandan beslendiğini orucun bu aylarda etkilemeyeceğini tutmamda bir sakınca olmadığını söyledi orucunuzu tutun gönlünüz rahat olsun
c833c218
Bebeğiniz 4. Aya gelene kadar oruç tutmanızda bir sorun yok. Yeterki iftar sahur arası iyi beslenin su tüketiminiz iyi olsun 4. Ayı geçtikten sonra bebek büyüdüğü için oruç önerilmiyor