Biz 4 ay 1 haftalık oluyoruz Salı günü. Sünnet olucaz o gün. Ama ben aşırı gerginim çok mu geç kaldık diye dönmüyor ama hareketlendi baya acaba hareketleriyle gerilir mi diye. Ve çok ağladığını söylüyorlar kıyamıyorum. Yaptıranlar var mı bu ayda ?
4.Ay Sünnet
Cevaplar
İlk gün biraz zor ama kucakta geçiyor bi şekilde benim önden bilgi vereceğim ana kucağına koyuyordum kakasını rahat yapıyor diye orada kaka yaptığı her seferinde pipiye bulaştı ve çok ağladı yıkayana kadar bence bir 4 gün koymayın onlara