4.Ay Sünnet

İrmozsamuray profile picture

İrmozsamuray |

Biz 4 ay 1 haftalık oluyoruz Salı günü. Sünnet olucaz o gün. Ama ben aşırı gerginim çok mu geç kaldık diye dönmüyor ama hareketlendi baya acaba hareketleriyle gerilir mi diye. Ve çok ağladığını söylüyorlar kıyamıyorum. Yaptıranlar var mı bu ayda ?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

brcn_tml_16 profile picture

İlk gün biraz zor ama kucakta geçiyor bi şekilde benim önden bilgi vereceğim ana kucağına koyuyordum kakasını rahat yapıyor diye orada kaka yaptığı her seferinde pipiye bulaştı ve çok ağladı yıkayana kadar bence bir 4 gün koymayın onlara

4.Ay Sünnet için cevap | Momy