Biz 4 ay 1 haftalık oluyoruz Salı günü. Sünnet olucaz o gün. Ama ben aşırı gerginim çok mu geç kaldık diye dönmüyor ama hareketlendi baya acaba hareketleriyle gerilir mi diye. Ve çok ağladığını söylüyorlar kıyamıyorum. Yaptıranlar var mı bu ayda ?
4.Ay Sünnet
Cevaplar
Merhaba benim oğlumda 2 aylıkken oldu doktor fitil ve ağrı kesici şurup verdi. Özellikle fitil çok rahatlattı ilk geceyi rahat atlattık. Tavsiyem mutlaka kantoron yağı bulundurun ve sargıya her alt değiştirmede bir iki çay kaşığı dökün bu sayede hem sargı çıkartırken yapışmıyor hem çabuk iyileşiyor