4.Ay Sünnet

İrmozsamuray profile picture

İrmozsamuray |

Biz 4 ay 1 haftalık oluyoruz Salı günü. Sünnet olucaz o gün. Ama ben aşırı gerginim çok mu geç kaldık diye dönmüyor ama hareketlendi baya acaba hareketleriyle gerilir mi diye. Ve çok ağladığını söylüyorlar kıyamıyorum. Yaptıranlar var mı bu ayda ?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Nazakdogan profile picture

Merhaba benim oğlumda 2 aylıkken oldu doktor fitil ve ağrı kesici şurup verdi. Özellikle fitil çok rahatlattı ilk geceyi rahat atlattık. Tavsiyem mutlaka kantoron yağı bulundurun ve sargıya her alt değiştirmede bir iki çay kaşığı dökün bu sayede hem sargı çıkartırken yapışmıyor hem çabuk iyileşiyor

4.Ay Sünnet için cevap | Momy