0f846958 |
Merhaba, normal doğum yapmak istiyorum. Dr. a planlı sezeryan istemediğimi söyledim. 35. hafta çatı muayenesi yaparız dedi. Sizce erken değil mi? Erken doğumu tetikler mi, fikri olan varsa çok sevinirim ❣️
0f846958 |
Merhaba, normal doğum yapmak istiyorum. Dr. a planlı sezeryan istemediğimi söyledim. 35. hafta çatı muayenesi yaparız dedi. Sizce erken değil mi? Erken doğumu tetikler mi, fikri olan varsa çok sevinirim ❣️
Ben yaptırdım 35 oldu ozelde yaptı doktorum bana da bende çok korkmuştum senın gıbı ya tetıklerse dıye ama araştırdım sen korku kaygı daha çok etkılıyor kendını sakın relax olursan 5 sanıye ben 40+5 oldu benım yavrum