2 aylık aşı

Diş
n9kn6bb8dd profile picture

n9kn6bb8dd |

Bebeğime 2 aylık aşı yapıldı bugün çok huysuz sürekli ağlıyor kusuyor normal mı sizce

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Gokdenizinannesi profile picture

Bize ebe Calpol verebilirsiniz demişti benim bebeğimin ateşi olmadı ama 3-4 gün boyunca çok huzursuzdu özellikle akşamları ağlıyordu Calpol verince rahatlıyordu, kusma olmadı

n9kn6bb8dd profile picture

Ben parol verdim şimdi uyudu çok ağlıyor

ipeginannesi profile picture

bizde aynısını yaşadık çok huzursuz uyumuyordu sürekli ağlıyordu anca arabaya bindirdik öyle uyudu kaldı ateş olmadi ama ben yinede 1 çay kaşığı calpol verdim iyi geldi