2. Ay aşısı

e0ebca50 profile picture

e0ebca50 |

Bugün sağlık ocağında aradılar yarın çocuğunuzun 2. Ay aşısı var getirin dediler. Sancılı bir süreç mi yaşayan var mı veya aşıyı yaptıran var mı? Yaptırmalı mıyız? Önerileriniz var mı bilgilendirir misiniz?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

rumeysademirr29 profile picture

Allah'ın izniyle birşey olmaz benim de sadece ilk gece biraz huysuzlandi ben 6 saatte bir calpol verdim diğer gün vermeme gerek kalmadı ama o gün onunla beraber çok ağlamıştım 🥺