e0ebca50 |
Bugün sağlık ocağında aradılar yarın çocuğunuzun 2. Ay aşısı var getirin dediler. Sancılı bir süreç mi yaşayan var mı veya aşıyı yaptıran var mı? Yaptırmalı mıyız? Önerileriniz var mı bilgilendirir misiniz?
e0ebca50 |
Bugün sağlık ocağında aradılar yarın çocuğunuzun 2. Ay aşısı var getirin dediler. Sancılı bir süreç mi yaşayan var mı veya aşıyı yaptıran var mı? Yaptırmalı mıyız? Önerileriniz var mı bilgilendirir misiniz?
Allah'ın izniyle birşey olmaz benim de sadece ilk gece biraz huysuzlandi ben 6 saatte bir calpol verdim diğer gün vermeme gerek kalmadı ama o gün onunla beraber çok ağlamıştım 🥺