2. Ay aşısı

e0ebca50 profile picture

e0ebca50 |

Bugün sağlık ocağında aradılar yarın çocuğunuzun 2. Ay aşısı var getirin dediler. Sancılı bir süreç mi yaşayan var mı veya aşıyı yaptıran var mı? Yaptırmalı mıyız? Önerileriniz var mı bilgilendirir misiniz?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Gokdenizinannesi profile picture

Aşılar sürekli gündemimiz ama ben yaptırma taraftarıyım, 2.ay aşımızı yaptırdık iki bacak bir koldan yapıldı ebe Calpol verebilirsin ateşi olursa dedi çok şükür ateş olmadı ama özellikle akşamları çok huzursuzlandı 3-4 gün sürdü bu durum ama Calpol verdiğimde rahatladı, gözünüz korkmasın Allah’ın izniyle hiçbir şey olmaz ☺️

2. Ay aşısı için cevap | Momy