2.ay aşısı

Yenidoğan (0-6 Ay)Aşılama
tosunndilek profile picture

tosunndilek |

Bebeğim bugün karma zatürre ve verem aşıları oldu bacağına dokunmayın dediler bebeğimin gazı var bacak egzersizleri yapsam sakıncası var mı? 3 gün boyunca dışarı çıkarmak da yokmuş böyle bir şey var mı ya dışarı çıkıp akşam üstü ne olabilir ki? (Banyo yapılmayacağını biliyorum)

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

gizemoter2 profile picture

Aşı yapılan noktaya masaj uygulamazsanız ovmazsanız bir şey olmaz gaz masajı için yaptıracağınız bacak egzersizinde🙏🏼 dışarı çıkmama durumu yok hiç bi aşısında duymadım öyle bişey kızım 8 aylık

cns91a profile picture

Gaz masajinin asi yerine zarari olmaz sadece 3 gun banyo yapmamali belki havalar sicak oldugu icin ates huzursuzluk vs tetiklemesin diye gunduz disari cikarmayin demek istemistir acik havanin ne gibi zarari olabilir ki