Bebeğim bugün karma zatürre ve verem aşıları oldu bacağına dokunmayın dediler bebeğimin gazı var bacak egzersizleri yapsam sakıncası var mı? 3 gün boyunca dışarı çıkarmak da yokmuş böyle bir şey var mı ya dışarı çıkıp akşam üstü ne olabilir ki? (Banyo yapılmayacağını biliyorum)
2.ay aşısı
Yenidoğan (0-6 Ay)Aşılama
Cevaplar
Aşı yapılan noktaya masaj uygulamazsanız ovmazsanız bir şey olmaz gaz masajı için yaptıracağınız bacak egzersizinde🙏🏼 dışarı çıkmama durumu yok hiç bi aşısında duymadım öyle bişey kızım 8 aylık
Gaz masajinin asi yerine zarari olmaz sadece 3 gun banyo yapmamali belki havalar sicak oldugu icin ates huzursuzluk vs tetiklemesin diye gunduz disari cikarmayin demek istemistir acik havanin ne gibi zarari olabilir ki