Gamze*
Cevaplar
ah evet ilk zaman uykunun en zor oldupu kısım malesef
biz baby wac kullanıyoruz aşırı memnunum şükür
Bende yaptırmayacağım ya
zarar vermez ben doğduğundan beri kullanıyorum benim bebeğim de 3,5 aylık sadece elektrik süpürge ayarını en düşüğe alıp çalıltırmalısınız öncesinde ben serum fizyolojik sıkıyorum sonra çektiriyorum Muhteşem rahatlıyor çocuğum
ah evet ilk zaman uykunun en zor oldupu kısım malesef
biz baby wac kullanıyoruz aşırı memnunum şükür
Bende yaptırmayacağım ya
zarar vermez ben doğduğundan beri kullanıyorum benim bebeğim de 3,5 aylık sadece elektrik süpürge ayarını en düşüğe alıp çalıltırmalısınız öncesinde ben serum fizyolojik sıkıyorum sonra çektiriyorum Muhteşem rahatlıyor çocuğum