nur11
Cevaplar
2 gündür aynı şeyleri yaşıyoruz çiş durumu ne acaba sizde
Acaba bezini sayarken ağırlığını mı yoksa ıslaklığını mı baz alıp sayıyorsunuz
Hayır aksine magnezyum açısından önermişti doktorum bana
Yenidoğan sivilcesi deniliyor genelde araştırıp aynısı mı bakabilirsin benim kızımda da olmuştu yüz ve gıdı kısmında
Kızımda uzamış sarılık geçirdi o günlerde gece kendisi uyanıyordu zaten en fazla 4 saate kalkıyordu( çok nadir ) geneli 3 saate uyanıyordu emip yatıyordu
Bende vermiştim doktorum da önermişti bir çay kaşığı
2 gündür aynı şeyleri yaşıyoruz çiş durumu ne acaba sizde
Acaba bezini sayarken ağırlığını mı yoksa ıslaklığını mı baz alıp sayıyorsunuz
Hayır aksine magnezyum açısından önermişti doktorum bana
Yenidoğan sivilcesi deniliyor genelde araştırıp aynısı mı bakabilirsin benim kızımda da olmuştu yüz ve gıdı kısmında
Kızımda uzamış sarılık geçirdi o günlerde gece kendisi uyanıyordu zaten en fazla 4 saate kalkıyordu( çok nadir ) geneli 3 saate uyanıyordu emip yatıyordu
Bende vermiştim doktorum da önermişti bir çay kaşığı