mehtapaltun75
Cevaplar
gece beslemesini birakmak için erken bence uyandırın.
ben ebebekinkini aldım ama şu yönden pişmanım çok büyük ve hantal yerim yok. ikeaninkini alsaydık diye pişman oluyorum ayakligi yok diye hoşuma gitmenisti ama hem ayaklık da ayrı satılıyormus hem de yastığı.
kucağınıza alın. bebeğinizin ihtiyacı bu.
gece beslemesini birakmak için erken bence uyandırın.
ben ebebekinkini aldım ama şu yönden pişmanım çok büyük ve hantal yerim yok. ikeaninkini alsaydık diye pişman oluyorum ayakligi yok diye hoşuma gitmenisti ama hem ayaklık da ayrı satılıyormus hem de yastığı.
kucağınıza alın. bebeğinizin ihtiyacı bu.