sedaanalbant
Cevaplar
sudokrem her bezden sonra sürün
olmaz çok baharatlı değilse
bence boşuna endişe ediyorsunuz büyüyorlar öyle de böyle de haftalık 150 gram zaten normal bol sıvı için bebeğinize yetecek kadar süt üretiyorsunuzdur zaten
tutmuyosa daha zor tutar
silikon uç kullanın mutlaka işe yarar ucu biberona benziyor ya ondan
benim de 38 hafta oldu dönmedi sezeryan oldu bence böyle şeyler düşünüp strese girme döneceği varsa 37 ye kadar yolu var dönmezse de sağlıklı doğsun da ne önemi var ki
bende yapıyor bazen o zaman silikon uç ile emziriyorum
mochi tek geçerim
sudokrem her bezden sonra sürün
olmaz çok baharatlı değilse
bence boşuna endişe ediyorsunuz büyüyorlar öyle de böyle de haftalık 150 gram zaten normal bol sıvı için bebeğinize yetecek kadar süt üretiyorsunuzdur zaten
tutmuyosa daha zor tutar
silikon uç kullanın mutlaka işe yarar ucu biberona benziyor ya ondan
benim de 38 hafta oldu dönmedi sezeryan oldu bence böyle şeyler düşünüp strese girme döneceği varsa 37 ye kadar yolu var dönmezse de sağlıklı doğsun da ne önemi var ki
bende yapıyor bazen o zaman silikon uç ile emziriyorum
mochi tek geçerim