Melos
Cevaplar
Ben 4.5 aylıkken çorbayla başlamıştım gelişimi de iyiydi doktor sakınca görmedi sizin bebeğinizi bilmediğim için net konuşamayacağım o yüzden doktorunuza sormanızda fayda var
Ben önce avent suluk kullandım sonrasında pipetliye geçtim şuan 9 aylık
Benim bebeğim gazını bile çıkarırken zorlanıyordu o kadar kabızdı Sma comfort kullandım kakasını bile günlük yapmaya başladı aşırı memnun kaldım o mamadan
Ben doğumdan 2 ay sonra adet oldum emziriyordum o zaman benimki anormal mi? 😂
Ben 4.5 aylıkken çorbayla başlamıştım gelişimi de iyiydi doktor sakınca görmedi sizin bebeğinizi bilmediğim için net konuşamayacağım o yüzden doktorunuza sormanızda fayda var
Ben önce avent suluk kullandım sonrasında pipetliye geçtim şuan 9 aylık
Benim bebeğim gazını bile çıkarırken zorlanıyordu o kadar kabızdı Sma comfort kullandım kakasını bile günlük yapmaya başladı aşırı memnun kaldım o mamadan
Ben doğumdan 2 ay sonra adet oldum emziriyordum o zaman benimki anormal mi? 😂