gyildiz1545
Cevaplar
8. ay atağı gibi görünüyor biz de böyle olmuştu erken başlayıp neredeyse 9. aya yakın normale dönmüştü daha kısa sürebilir sizin gece beslenmesini kesmek için erken biraz sabretmek sonrasında sıklığı azaltmaya çalışmak iyi olur gibi bir uyandığında su teklif edip birinde emzirebilirsiniz
probiyotik desteği iyi gelebilir tabi bi doktorunuza danışın
teşekkür ederim bende öyle yapıyorum ama tekrarlıyor maalesef
teşekkür ederim hemen deneyeceğim
8. ay atağı gibi görünüyor biz de böyle olmuştu erken başlayıp neredeyse 9. aya yakın normale dönmüştü daha kısa sürebilir sizin gece beslenmesini kesmek için erken biraz sabretmek sonrasında sıklığı azaltmaya çalışmak iyi olur gibi bir uyandığında su teklif edip birinde emzirebilirsiniz
probiyotik desteği iyi gelebilir tabi bi doktorunuza danışın
teşekkür ederim bende öyle yapıyorum ama tekrarlıyor maalesef
teşekkür ederim hemen deneyeceğim