gizemsoysal26
Cevaplar
Merhaba, 2.5 aylık kızım var. Uykuya geçerken emzik ve beyaz gürültüden destek alıyoruz. Kucağımda salınma hareketi ile odanın içinde dolaşarak uykuya geçmesini sağlıyorum. Derin uykuya geçmeden beşiğine koyuyorum. Beşiğinde derin uykuya geçmesini sağlıyorum. Bu dönemde nasıl alışırsa ileride öyle gider dedikleri için bu şekilde yapmaya çalışıyorum. Doğru bir uygulama mı?
Mama işe yaradı mı acaba aynı durumdayız🫠
Kimden aldınız acaba