3 prenses annesi
Cevaplar
benim bebeğim de bıraktı ısrar etmedim bir daha iyi oluyordu sakinleştiriyordu
bende o sıkıntıyı yaşadım karın için dar olduğu için demişti dr bana
neden soruları yanitlamiyorlar anlamadım herkes soruyu soruyor cevaplayan yok 😔
Bilkent Şehir Hastanesi yakınsa oraya da gidebilirsiniz 2023'te doğum yaptım orası da güzeldi memnun kaldım
benim bebeğim de bıraktı ısrar etmedim bir daha iyi oluyordu sakinleştiriyordu
bende o sıkıntıyı yaşadım karın için dar olduğu için demişti dr bana
neden soruları yanitlamiyorlar anlamadım herkes soruyu soruyor cevaplayan yok 😔
Bilkent Şehir Hastanesi yakınsa oraya da gidebilirsiniz 2023'te doğum yaptım orası da güzeldi memnun kaldım