Yenidoğan

Syma profile picture

Syma |

Daha 6 günlük bebeğim geceleri çok ağlıyor nedenini bir türlü bulamadım ne olabilir gazı yok karnı tok mamada verdim üstüne masaj yaptım sallaladım pışpışladım genelde bu haftalarda bebeklerin uyuması gerekiyor diyorlar biz çok zorlanıyoruz

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

ayseguldasdemir71 profile picture

bebeğim 2 buçuk aylık ilk zamnlar bnde yasadim sarılık olmasına rağmen bazı geceler uyumadı gazi vrdir veya sizle temas etmek isdiyor olabilir