Syma |
Daha 6 günlük bebeğim geceleri çok ağlıyor nedenini bir türlü bulamadım ne olabilir gazı yok karnı tok mamada verdim üstüne masaj yaptım sallaladım pışpışladım genelde bu haftalarda bebeklerin uyuması gerekiyor diyorlar biz çok zorlanıyoruz
Syma |
Daha 6 günlük bebeğim geceleri çok ağlıyor nedenini bir türlü bulamadım ne olabilir gazı yok karnı tok mamada verdim üstüne masaj yaptım sallaladım pışpışladım genelde bu haftalarda bebeklerin uyuması gerekiyor diyorlar biz çok zorlanıyoruz
bebeğim 2 buçuk aylık ilk zamnlar bnde yasadim sarılık olmasına rağmen bazı geceler uyumadı gazi vrdir veya sizle temas etmek isdiyor olabilir