yavaş kilo alımı mama desteği

papatya profile picture

papatya |

bugün kızımın 4 ay kontrolu vardı 5600 Gr çıktı sadece 430 Gr almış bu ay geçen ay 620 Gr almıştı doktorumuz günde 1 kere ikindi vakti 90 CC mama önerdi gerekirse yatmadan önce de 90 CC olabilir gözlemleyip bakalım dedi 2 aydır sadece anne sütü alıyordu hiç biberon kullanmamıştik daha öncede mama desteği olmuştu eds ile vermiştik bugün eds kabul etmedi biberonu zor aldı itiyor Aptamil veriyorum o da direk ishal gibi yapıyor yarın hipp organik alip deneyecegim çok canım sıkıldı umarım kilo alımı düzene girer başından beri sürekli bu konu yordu beni üzülüyorum bebeğimi yeterince besleyemiyorum diye baska ne yapabilirim bilmiyorum gelişimsel yönden geri kalmasını istemiyorum Rabbim yardım etsin inşallah tüm bebislere sağlıkla büyüsünler 🤲

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

papatya profile picture

tabii öyle bı sy etrafina çok odaklı emerken eskisine göre aktif değil ondan da kaynaklı Dr da çok büyük sıkıntı değil ama gelişimi geride kalmasın destekleyelim diye mama önerdi bakalım bugün biberonu alacak mı Rabb'im kolaylaştırsin inşallah cümlemize bu arada 3470 doğdu ama hastanede 3030 a kadar düştü ilk günler sütüm yetmedi sonra mama ile destekledik bıraktık şimdi tekrar mama desteği boykey