uyku-gaz problemi

Yenidoğan (0-6 Ay)Doğum Hikayeleri
1d13f78b profile picture

1d13f78b |

bebeğim 1.5 aylık ne zaman yatırsam gaz sancısına uyanıyor. çareyi bacaklarını bükerek tutmakta buldum. ama bıraktıktan sonra derin uykudayken bile birden bağırsak çalışıyor tekme atmaya başlıyor kendini uyandırıyor. benim bildiğim moro refleksi kolda bununki bacakta gibi anlık attırıveriyor. bazen bacaklarına ağırlık olsun diye yorgan yastık vs koyuyorum bi bakmışım tepiklediği için yüzüne gelmiş boğulacak diye onu da yapamıyorum çözüm öneriniz var mı

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

ayseguldasdemir71 profile picture

bebeğinizi sıcak tutun bn çareyi öyle buldum

Yanıtlar

1d13f78b profile picture

1d13f78b

bazen işe yarıyor

04fc37de profile picture

04fc37de

yan yatmak gaz sancısına iyi geliyor ama yan yatarken de hala rahatsızlığı devam ediyorsa göğsüme koyuyordum ben yüzünü yan çevirip bacaklarını da karnına topluyordum cenin pozisyonunda yani, benim kalp atışım ve kokum bir nebze iyi geliyordu ve sakinleşene kadar sırtına ayaklarına saç kurutma makinesi tutuyordum, belli bir dönem de bağırsakları çalışmayı öğreniyor o süreçte gaz sancısıyla uyanmıştım her sabah 4'ten sonra kakasını yapana kadar rahat edemiyordu sonra geçti çok şükür

Yanıtlar

1d13f78b profile picture

1d13f78b

aynılarını yapıyorum sakinleşiyor ama halen tepinmeye devam ediyor sonra tekrar ağlıyor. neredeyse 1 ay olacak beşikte hiç uyumsdı hep kucakta uyuyor

70005a2b profile picture

70005a2b

Gaz damlası kullanmanızı öneririm ben bigaia kullanmıştım

Yanıtlar

1d13f78b profile picture

1d13f78b

sab ve relaktaz kullanıyorum. dediğini de kullandım