arkadaşlar ben 4 aydır bebeğimi ayakta sallayarak uyutuyorum öncelerden ayakta salladığımda direkt uyuyordu ve ayağımdan yastığı çekiyordum ama artık geceleri de sallanmak istiyor ve geceleri de sallamaya başladım ama bu sefer şöyle bir şey oldu ayağımdan çektiğimde direkt uykusu bölünüp ağlıyordu ve tekrardan sallanma istiyordu yani genel olarak benim bebeğim destekli uyuyan bir bebek 4-5 gündür beşiğinde uyutmaya çalışıyorum desteksiz bir şekilde yapmaya çalışıyorum ama çok ağlıyor maalesef ki beşiğinde de sallanarak uyuyor ama avantajım ayakta ya da kucakta sallanarak uyumuyor desteksiz nasıl uyutabilirim bana önerebileceğiniz bir yumuşak uyku geçişli bir planınız var mı çünkü artık desteksiz bir şekilde beşiğinde uyumasını istiyorum
Uyku
Cevaplar
inanır mısınız 3 ayı çok özledim çünkü 4 ay o kadar dehşet kötü ki yani biz de çok kötü çok zor geçiyor 3 ay benim o kadar kolay geçmişti ki