arkadaşlar ben 4 aydır bebeğimi ayakta sallayarak uyutuyorum öncelerden ayakta salladığımda direkt uyuyordu ve ayağımdan yastığı çekiyordum ama artık geceleri de sallanmak istiyor ve geceleri de sallamaya başladım ama bu sefer şöyle bir şey oldu ayağımdan çektiğimde direkt uykusu bölünüp ağlıyordu ve tekrardan sallanma istiyordu yani genel olarak benim bebeğim destekli uyuyan bir bebek 4-5 gündür beşiğinde uyutmaya çalışıyorum desteksiz bir şekilde yapmaya çalışıyorum ama çok ağlıyor maalesef ki beşiğinde de sallanarak uyuyor ama avantajım ayakta ya da kucakta sallanarak uyumuyor desteksiz nasıl uyutabilirim bana önerebileceğiniz bir yumuşak uyku geçişli bir planınız var mı çünkü artık desteksiz bir şekilde beşiğinde uyumasını istiyorum
Uyku
Cevaplar
Ben youtubetan rahatlatıcı uyku müzikleri açıp odasında yavaştan pış pışlarayak omzumda uykuya geçiriyorum. Yani şöyle omzumda kafasını okşayarak yana yatırıyorum hafiften , sonra göğüsüme doğru indiriyorum sonrada kucağıma kalp hizama getiriyorum. Dolanarak yapıyorum ama bizde 3. Ay ataklarıyla uykuya direniyoruz çünkü. Umarım daha fazla zorlamaz seni uyku yüzünden kolayca geçer şu dönem.